Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Β. ΑΡΓΥΡΙΟΥ: Η ΝΑΟΥΣΑ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΗΝ Γ΄ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

Ο Βασίλης Αργυρίου, όπως ανακοινώθηκε πριν λίγες ημέρες, θα κάθεται στον πάγκο του ΦΑΣ ΝΑΟΥΣΑ και τη νέα αγωνιστική περίοδο. Το έργο του κρίθηκε επιτυχημένο (είχε αναλάβει την ομάδα στις τελευταίες αγωνιστικές) και έτσι οι παράγοντες του συλλόγου θα συνεχίσουν τη συνεργασία τους μαζί του και τη νέα σεζόν.
Ο Ελληνας κόουτς, μίλησε στην ιστοσελίδα periferiako.com για τη συμφωνία του, αλλά και για τις αλλαγές που σκοπεύει να κάνει.
«Θα βρίσκομαι στη ΝΑΟΥΣΑ και την επόμενη χρονιά. Είμαι χαρούμενος για αυτή την εξέλιξη. Στόχος μας είναι η άνοδος. Η ΝΑΟΥΣΑ αξίζει να βρίσκεται στις ψηλές κατηγορίες», είπε αρχικά.
Για τη χρονιά που πέρασε: «Δεν καταφέραμε να τερματίσουμε στην πρώτη θέση. Στόχος της ομάδας ήταν η άνοδος, αλλά δεν τον πετύχαμε. Ωστόσο, βγαίνει και κάτι θετικό από όλη αυτή την ιστορία. Γνωρίσαμε την κατηγορία καλύτερα και του χρόνου θα είμαστε πανέτοιμοι».
Για τις μεταγραφές: "Έχω παραδώσει την έκθεση μου στη διοίκηση. Επίσης, έχω μιλήσει για τις μεταγραφές που πρέπει να γίνουν και τις θέσεις που πρέπει να ενισχυθεί η ομάδα. Στο μυαλό μου έχω και συγκεκριμένους παίκτες. Όλα αυτά θα τα αποφασίσει η διοίκηση. Περιμένουμε».
Τέλος, μίλησε για το πότε θα γίνουν οι πρώτες επίσημες κινήσεις: «Σιγά-σιγά γίνονται κινήσεις. Ωστόσο, η ΕΠΟ πρέπει να βγάλει απόφαση για να υπάρξουν και επίσημα πράγματα».
ΠΗΓΗ: ΚΕΡΚΙΔΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: