Κυριακή 13 Φεβρουαρίου 2011

ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΣΤΟ ΤΙΜΟΝΙ Ο ΚΑΝΙΘΑΡΕΣ

Τα ποδοσφαιρικά γήπεδα τα… έφαγε με το κουτάλι και πλέον..., καθώς τα χρόνια έχουν περάσει, αποφάσισε να ασχοληθεί με τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο λόγος για τον Σαντιάγο Κανιθάρες, ο οποίος ανακοίνωσε ότι θα πάρει μέρος στο Ράλι Ισπανίας, οδηγώντας ένα Suzuki Swift.
Μπορεί να έχει πλέον συμπληρώσει τα 41 του χρόνια, ωστόσο ο Ισπανός παλαίμαχος τερματοφύλακας φαίνεται ότι δεν μπορεί να… απαλλαγεί από το μικρόβιο του αθλητισμού. Μάλιστα, αυτή δεν θα είναι η πρώτη φορά που ο Κανιθάρες θα λάβει μέρος σε τέτοιο αγώνα, καθώς τον περασμένο Νοέμβριο συμμετείχε στο Ράλι «Sienna Morena».
« Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή την ευκαιρία που μου δίνεται. Η συμμετοχή μου στο ράλι Sierra Morena με την Σουζούκι μου έδωσε την ευκαιρία να διαπιστώσω πόσο αξιόπιστη είναι η εταιρεία, τον άριστο τρόπο λειτουργίας της αγωνιστικής ομάδας και πόσα καλά εκπαιδευμένοι είναι οι τεχνικοί της ομάδας. Ένα όνειρό μου γίνεται πραγματικότητα και ανυπομονώ να αρχίσει το πρωτάθλημα», σχολίασε ο Κανιθάρες εν όψει της έναρξης του πρωταθλήματος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: