Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Ο ΧΡ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΕΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΤΟΝ ΦΑΣ ΝΑΟΥΣΑ

Ο Χρήστος Σαμαράς ανέλαβε νέος πρόεδρος στην ποδοσφαιρική ομάδα της Νάουσας μετά την παραίτηση του προκατόχου του Φίλιππου Μπαξεβάνου. Ο κ. Μπαξεβάνος με την επιστολή παραίτησής του επικαλέστηκε προσωπικούς λόγους και έλλειψη χρόνου και παρέμεινε στο σχήμα ως αντιπρόεδρος. Συγκεκριμένα, το διοικητικό συμβούλιο της Νάουσας που συνεδρίασε την περασμένη Παρασκευή, στο πρώτο θέμα ανακατανομή αξιωμάτων, ομόφωνα αποφάσισε:
Πρόεδρος αναλαμβάνει ο κ. Χρήστος Σαμαράς,
Α΄ Αντιπρόεδρος ο κ. Φίλιππος Μπαξεβάνος,
Β΄ Αντιπρόεδρος και υπεύθυνος τμημάτων υποδομής ο κ. Φώτης Φανιάδης, ενώ υπήρξαν και αλλαγές στις υπόλοιπες θέσεις.
Επιστολή παραίτησης κ. Μπαξεβάνου
Στην επιστολή του ο κ. Μπαξεβάνος (φωτ. με τον δήμαρχο Νάουσας) επεσήμανε: «Εδώ και αρκετούς μήνες είχα την τιμή να βρίσκομαι στο τιμόνι του ιστορικού συλλόγου του ΦΑΣ Νάουσα, δίνοντας καθημερινά αγώνα για την αντιμετώπηση όλων των θεμάτων της ομάδος με σοβαρότητα και αυταπάρνηση. Προσωπικοί όμως λόγοι, καθώς και έλειψη χρόνου καθιστούν αδύνατη την συνέχιση αυτής της προσπάθειας απο μέρους μου. Η υπευθυνότητα και η συνέπεια, που διακρίνουν όλη την επαγγελματική και κοινωνική μου δραστηριότητα, με αναγκάζουν να υποβάλλω την παραίτηση μου από την θέση του Προέδρου.
Είναι μια απόφαση καθαρά προσωπική. Δηλώνω και παραμένω πιστός στην ομάδα κάθε φορά που θα ζητηθεί η βοήθεια μου. Τέλος, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω όλα τα μέλη του συμβουλίου που ήταν δίπλα μου καθώς και τους φιλάθλους της ομάδας για την συνεργασία, την στήριξη και την συμβολή τους όλο αυτό το διάστημα».

Δεν υπάρχουν σχόλια: